Szokująca decyzja mBanku po śmierci Adamowicza! Tego nikt się nie spodziewał

Udostępnij:

Zabójstwo Pawła Adamowicza kładzie się cieniem na szlachetnej idei jaką jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Prezydent Gdańska został trzykrotnie ugodzony nożem na oczach tłumu podczas finału 27. edycji tego wydarzenia. W związku z tą tragedią wstrzymano kolejną odsłonę kampanii reklamowej mBanku związanej z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy – poinformował portal Wirtualnemedia.pl.

MBank jest sponsorem finałów WOŚP od jesieni 2017 roku. Współpraca banku z Fundacją polegała na wprowadzeniu na stałe dla swoich klientów możliwości przekazywania na WOŚP drobnych kwot przy każdej wykonywanej operacji na rachunku.

W poniedziałek ukazał się spot, w którym Jerzy Owsiak dziękował klientom mBanku za wsparcie tegorocznego finału WOŚP. Charakterystyczne dla mBanku hasło „Bądź bogatszy o…” zostało uzupełniony stwierdzeniem „dobre serce”.

Jak donosi portal Wirtualnemedia.pl, po kilku godzinach od publikacji reklama zniknęła z kanału youtube’owego mBanku.

– Aby uszanować ten szczególny czas po śmierci prezydenta Pawła Adamowicza zdecydowaliśmy się przesunąć działania promocyjne związane ze współpracą mBanku z WOŚP. Wznowimy je, gdy żałoba się skończy – poinformował w rozmowie z portalem Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku.

W ramach żałoby po tragicznej śmierci prezydenta Gdańska, Google odwołało prezentację polskiej wersji Asystenta, TVP – pokaz filmu dla dziennikarzy, „Parkiet” – bal jubileuszowy, a Radio Eska – imprezę zaczynającą akcję „Eska Odwołuje Zimę” – informuje portal Wirtualnemedia.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *