Obrzydliwe! Robaki w produkcie „Biedronki”. Sieć odpowiada [FOTO]
Promocja Biedronka Lidl dyskont mere

Klient jednego z olsztyńskich sklepów sieci Biedronka natrafił na bardzo niemiły dodatek w słoiku z oliwkami. Gdy, go otworzył, to już przy pierwszym owocu natrafił na tłustego, białego robaka. W sprawie głos zabrał już właściciel sieci – Jeronimo Martins. Skąd się wziął niepożądany gość w oliwkach?

Zdjęcia robaka, pełzającego po oliwce świeżo wyjętej ze słoika, udostępnione zostały na facebookowym profilu Spotted:Olsztyn. Jeden z klientów Biedronki nadesłał anonimowo zdjęcia wraz z opisem.

„Oliwki kupione w Biedronce przy ul. Bartąskiej a w środku niespodzianka… Nie polecam. Całe szczęście robak znaleziony przy pierwszej oliwce. Jedzenie z Biedronki lepsze niż Kinder Niespodzianka, nie wiadomo na co trafisz – czytamy na stronie Spotted: Olsztyn”.

https://www.facebook.com/SpottedOln/photos/a.1272840329487660/1849088015196219/?type=3

Fakt poprosił o komentarz w tej sprawie Jeronimo Martins: 

„W tej sprawie niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia od klienta do Biura Obsługi Klienta, skontaktowaliśmy się z producentem oliwek w celu dokładnego zweryfikowania tego przypadku oraz przeanalizowania wszystkich etapów kontroli surowca. Jakość oferowanych produktów jest dla nas absolutnym priorytetem, dlatego do zgłoszeń reklamacyjnych podchodzimy z najwyższą uwagą i weryfikujemy każdy etap produkcji i dystrybucji.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Obowiązek kontroli bezpieczeństwa i jakości surowców spoczywa przede wszystkim na producentach. Mimo że Biedronka jest siecią handlową, a nie producentem żywności, ma bardzo rozbudowany system weryfikacji jakości towarów. W jego ramach regularnie badamy produkty marki własnej, ale również prowadzimy audyty w zakładach dostawców. Dzięki temu podejściu, biorąc pod uwagę skalę sprzedawanej żywności, reklamacje stanowią jednostkowe przypadki.

Wyjaśniamy również, że w sytuacji, w której klient jest niezadowolony z jakości nabytego towaru, może go reklamować w każdym naszym sklepie, niezależnie od tego, gdzie dokonał zakupu, a także w Biurze Obsługi Klienta”.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Justyna Rysiak, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska S.A.

 
Biedronka nie ma ostatnio szczęścia do takich sytuacji. Na początku roku w jednym ze sklepów klientka natrafiła na dwa szczurze oseski w pudełku z orzechami. Natychmiast po zawiadomieniu pracownika sklepu wezwano deratyzatora. Sieć tłumaczyła wtedy, że szczurza mama najprawdopodobniej przywędrowała z pobliskich pól, nieopodal których znajduje się sklep. Z tego względu jest on pod stałą kontrolą.

https://www.facebook.com/SpottedOln/photos/a.1272840329487660/1849088148529539/?type=3