Kelner miał już dość nieuprzejmych klientów. To co zrobił pewnego dnia jest GENIALNE!

Udostępnij:
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Smutne, że mimo rozwoju cywilizacyjnego poziom kultury nie przyrasta do niego proporcjonalnie.

Wciąż wielu ludzi zapomina o uprzejmości i traktuje protekcjonalnie osoby, które mimo, że wykonują pracę także zasługują na okazanie wdzięczności i szacunku.

A trudniej je wyrazić inaczej niż po prostu, miłym „proszę” i „dziękuję”, uśmiechem i grzecznym tonem.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Austin Simms jest kelnerem i na co dzień styka się z brakiem kultury i okazywaniem wyższości, żądaniami i wygórowanymi oczekiwaniami ze strony obsługiwanych klientów.

Austin napisał na stojaku:

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

„Mała kawa” – 5 $ 

„Poproszę małą kawę” – 3 $ 

„Witam, chciałbym prosić małą kawę” – 1,75 $ 

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Taka mała sugestia, może da komuś nieco do myślenia? Jak sądzicie?

window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({article:"auto"}),function(o,a,t,e){document.getElementById(e)||(o.async=1,o.src="//cdn.taboola.com/libtrc/magdad-wlocie/loader.js",o.id=e,a.parentNode.insertBefore(o,a))}(document.createElement("script"),document.getElementsByTagName("script")[0],0,"tb_loader_script"),window.performance&&"function"==typeof window.performance.mark&&window.performance.mark("tbl_ic"),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({mode:"alternating-thumbnails-a",container:"taboola-below-article-thumbnails",placement:"Below Article Thumbnails",target_type:"mix"}),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({flush:!0}),console.log("wykonało się");

About Redakcja wLocie.pl

Cały zespół redakcyjny wLocie.pl pracuje na to aby dostarczyć państwu najnowsze i jednocześnie najciekawsze wiadomości z Polski i ze świata
View all posts by Redakcja wLocie.pl →