Sklepy Lidl jak do tej pory mogły nam się głównie kojarzyć ze sprzedażą artykułów codziennego użytku. Teraz ma to się delikatnie zmienić, ponieważ sieci ma zamiar poszerzyć swój asortyment.
Lidl wchodzi dodatkowo w branże szybkich przekąsek. Do kilkunastu sklepów w całej Polsce trafiła oferta cheeseburgerów na ciepło. Klienci jak na tą chwilę chwalą sieć za ich pomysł. Wszystko z powodu jakości szybkich kanapek. Konsumenci podkreślają, że kanapki są zawsze chrupkie oraz znajdujące się w nich mięso jest smaczne i delikatne.
Jest to spore zagrożenie dla sieci McDonald’s, która mimo, że ma produkt w niższej cenie, to jest on odbierany jako towar gorszej jakości.
Jak zapowiada Aleksandra Robaszkiewicz, ekspertka od PR sieci handlowej, akcja na razie jest prowadzona jedynie w kilkunastu sklepach w całym kraju. Robaszkiewicz podkreśliła również, że sieci na kanapkach nie zakończy swojej ofensywy na rynku.
– Cheeseburgery dostępne są w kilkunastu sklepach Lidl w Polsce. Jest to akcja testowa. Przeprowadzamy ją w odpowiedzi na prośby klientów. Nie wykluczamy, że produkty zostaną wprowadzone do asortymentu stałego na większą skalę. Nie wykluczamy, że w przyszłości będziemy wprowadzać do oferty inne kanapki czy burgery. Chcemy cały czas zaskakiwać naszych klientów nowymi produktami – mówi Robaszkiewicz.