Kolejna wpadka Biedronki. Klienci im tego nie wybaczą

Udostępnij:
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Biedronka to jedna z największych sieci dyskontowych w Polsce. Sieć znacząco przeważa nad konkurencją dzięki między innymi niskim ceną oraz mnogości punktów sprzedaży. Niestety miewa również wpadki dotyczące atrakcyjności cen.

 

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Niestety w ostatnim czasie promocje przynoszą dyskontowi spore problemy. Taka sytuacja miała miejsce całkiem niedawno. Jeden z klientów sklepu Biedronka poczuł się wprowadzony w błąd. Mężczyzna był oburzony formą zaprezentowania promocji w gazetce sklepowej. Przy kasie okazało się bowiem, że ta go nie dotyczy.

– Reklama podaje, że za zakupy za minimum 199 zł konsumentowi przysługuje cena promocyjna za produkt Pieluchy Dada Extra Care Box. Kierując się tą jasną informacją, chciałem wziąć udział w warunkowej akcji promocyjnej i warunek spełnić. Zgodnie z załączonym paragonem, promocja nie została uznana w moim przypadku – opisuje całą sytuację (cytat za wiadomoscihandlowe.pl).

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

– Czytając gazetkę ponownie zwróciłem uwagę, że jedyną informacją mogącą prowadzić do wyjaśnienia sytuacji jest wspomniany regulamin dostępny w sklepie bądź na stronie internetowej sklepu. Regulamin (trzeba samemu zadbać o to, aby go znaleźć) jest obwarowany kolejnymi warunkami wyłączającymi z warunkowej kwoty 199 szereg produktów w tym sam produkt promocyjny – pisze w dalszej części swojego wpisu klient sieci Biedronka.

Mężczyzna twierdzi, że przedstawiona w gazetce reklama promocyjna jest “zwodząca”. Jego zdaniem naraża ona klienta na zakup produktu po zawyżonej cenie.

– Klient dowiaduje się o faktycznej cenie produktu w sposób bezpośredni dopiero po weryfikacji swojego paragonu jeśli w ogóle o to zadba. W mojej ocenie reklama prowadzi do wyłudzenia w wyniku stosowania niejasnej i mylnej reklamy. Reklama nie informuje, że promocja obejmuje 1 szt. produktu na paragon – czytamy w dalszej części.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

 

window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({article:"auto"}),function(o,a,t,e){document.getElementById(e)||(o.async=1,o.src="//cdn.taboola.com/libtrc/magdad-wlocie/loader.js",o.id=e,a.parentNode.insertBefore(o,a))}(document.createElement("script"),document.getElementsByTagName("script")[0],0,"tb_loader_script"),window.performance&&"function"==typeof window.performance.mark&&window.performance.mark("tbl_ic"),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({mode:"alternating-thumbnails-a",container:"taboola-below-article-thumbnails",placement:"Below Article Thumbnails",target_type:"mix"}),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({flush:!0}),console.log("wykonało się");

About Redakcja wLocie.pl

Cały zespół redakcyjny wLocie.pl pracuje na to aby dostarczyć państwu najnowsze i jednocześnie najciekawsze wiadomości z Polski i ze świata
View all posts by Redakcja wLocie.pl →