Biedronka w krytycznej sytuacji! Nowy lider na rynku
Promocja Biedronka Lidl dyskont mere

Biedronka i Lidl to dwie największe sieci dyskontowe, które od dawna prowadzą ze sobąBiedronka i Lidl to dwie największe sieci dyskontowe, które od dawna prowadzą ze sobą zaciekle rywalizację o klienta na rynku, dlatego w najbliższym czasie możemy być jednak świadkami drastycznych zmian. Promocja Biedronka Lidl dyskont Mere

Polecamy przeczytać: Walduś z „Kiepskich” nagle zniknął z serialu. Wiemy dlaczego!

Biedronka Lidl – odwieczna wojna

Biedronka i Lidl od dawna starają się przekonać do siebie jak największą ilość klientów na rynku. Pod względem ilości punktów bez żadnych złudzeń wygrywa Biedronka, lecz w kwestiach jakości już zdecydowanie lepiej wypada Lidl.

Promocja Biedronka Lidl dyskont Mere
Promocja Biedronka Lidl dyskont Mere

Media aktualnie alarmują, że być może w rywalizacji pomiędzy Lidlem a Biedronką może dojść do sytuacji, gdzie ta pierwsza zostawi konkurenta w tyle. Doniesienia te opierają się na aktualnych wydatkach obu firm na reklamę i marketing.

Polecamy również: Skandal! Zdrójkowski z Rodzinka.pl zrobił awanturę. „Cham!”

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Lidl wykłada grube miliony

Wciąż największym budżetem reklamowym może chwalić się Lidl. Ostatnio przeznaczył ponad 33,5 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych, jednakże to jednak spadek w porównaniu z poprzednim miesiącem, kiedy wydatki marki wyniosły ok. 55 mln zł.

Biedronka w tym zestawieniu pozostaje daleko w tyle, dlatego że sieć wydała w ubiegłym miesiącu zaledwie 15 milionów złotych na promocję w mediach, a w czerwcu była to jeszcze kwota na poziomie 29 milionów złotych.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Biedronka spadki

Sklep, którego korzenie pochodzą bezpośrednio z naszego kraju spadła zdecydowanie w rankingu dotyczącym przeznaczanych funduszy na promocję. Wyprzedziły ją trzy marki specjalizujące się w sprzęcie elektronicznym. Mowa tu o takich sieciach jak Media Expret, Euro RTV AGD oraz Neonet.

Zdaniem klientów sieci nie jest to jednak nic czym, można się przejmować. Biedronka jest na dobrze znanym dyskontem w naszym kraju. Można uznać, że jakakolwiek olbrzymia promocja w mediach nie jest jej aż tak bardzo potrzebna. Można tu się posłużyć samą ilością sklepów marki, które już samą swoją liczną obecnością wykonują dodatkowe zadania — także te reklamowe.

POLECAMY:

Przyjaciel Wojewódzkiego się wygadał! Chodzi o orientację
Polakom opadły szczęki. To co Cimoszewicz powiedział u Olejnik nie mieści się w głowie!
Generał ujawnia! III wojna światowa już trwa! Polska musi się obawiać tego
Putin się wścieknie! Ostra deklaracja Morawieckiego

Promocja Biedronka Lidl dyskont Mere, dlatego, ponieważ jednakże