Kolejny akt wojny między Lidlem i Biedronką. To już wojna totalna
Biedronka Lidl, Biedronka promocje, Lidl promocje, Dino promocje, sklep Dino
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Sieci Lidl i Biedronka od lat dominują na polskim rynku supermarketów. Ich bardzo atrakcyjne oferty podbiły portfele polskich konsumentów.

Dodatkowym elementem, który zachęca do zakupów w tych sieciach są ich sezonowe oraz tygodniowe oferty.

Niestety sytuacja ta wkrótce ma ulec zmienię.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Od jakiegoś czasu obie sieciówki otwarcie prowadzą ze sobą wojnę na oferty.

Niestety zdaniem ekspertów wkrótce może to ich pogrzebać.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Polska jest przesycona sklepami Lidla i Biedronki. W związku z tym konsument liczy na coraz lepsze produkty o niskich cenach.

“Sebastian Rennack z LZ Retailytics ostrzega, że wkrótce wszystko się zmieni. Dyskonty już przekroczyły granicę, po której czeka je krwawa walka. Doprowadzi to do kanibalizacji, a następnie spadku rentowności.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Będziemy świadkami prawdziwej batalii, której kwestią będzie być albo nie być. W efekcie może okazać się, że zarówno Biedronka i Lidl, mimo mocnych pozycji, potężnie stracą, przez co znany nam dziś porządek zostanie zmieciony.” – czytamy w portalu Pikio.pl

Taka sytuacja daje otwarte pole do działania mniejszym firmą. Najczęściej na takich sytuacjach najwięcej zyskiwali konsumenci.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});