Sieć komórkowa Play jest jednym z największych w Polsce dostawców usług telefonicznych oraz internetowych. Do gustu wielu Polaków przypadły ich reklamy, na których do przejścia do sieci namawiają gwiazdy polskiego życia publicznego.
Niestety sytuacja ta może wkrótce ulec drastycznej zmianie. Najnowsza kampania reklamowa Play jest skierowana do imigrantów z Ukrainy. Jest ich obecnie prawie 2 mln na terytorium naszego państwa. Nie wszystkim ten fakt pasuję. Sceptycy obecności Ukraińców w Polsce podkreślają, że są oni narodem, który nie asymiluje się, zaniża stawki wynagrodzeń w poszczególnych zawodach. W grę wchodzą również aspekty historyczne.
W internecie wybuchła burza. Narazie reklama skierowana do przybyszów ze wschodu znalazła się na miejskich bilbordach, lecz w planach jest nowa wersja telewizyjna reklamy.
Stacja z pewnością chcę “zagospodarować” Ukraińców, czego jak do tej pory żadna inna sieć nie zrobiła.