Nowy produkt robi furorę w Biedronce. Klienci się o niego zabijają
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Biedronka to jedna z najbardziej popularnych polskich sieci sklepów dyskontowych. Sieć, która swoje początki i korzenie ma w naszym kraju, jako pierwsza na rynku zdecydowała się wprowadzić do swojej oferty naklejki za nagrody, które w następnej kolejności można zamienić na między innymi maskotke.

W ostatnich miesiącach sieć zrobiła furorę na akcji związanej z „świeżakami”. Aktualnie warzywka zastąpiły pluszowe zwierzęta, które również cieszą się ogromną popularnością wśród klientów, a w szczególności tych, których posiadają małe dzieci.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Teraz sieć wprowadza do sprzedaży kolejnego bohatera kampanii reklamowej. Ma to być ryś Ryszard. Niestety nie będzie on za punkty, aby go nabyć należy wyłożyć gotówkę i to nie małą. Sieć ceni sobie swojego nowego pupila na 49.99 zł. Już teraz władze sieci przewidują walkę klientów o Rysia.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});