Gazeta Wyborcza pod ścianą, zapadła pierwsza sądowa decyzja

Gazeta Wyborcza usłyszała pierwsze wstępne informacje, sądowa decyzja odnośnie artykułu w którym prezes Obaj tek miał dostać zniżkę – zapadła. Mało tego, jest mocno nieprzychylna Michnikowi i jednoznacznie wskazuje na to, że faktycznie w artykule mogły znaleźć się nieprawdziwe informacje.

Czytaj też: Czy po szczepieniu trzeba nosić maseczkę? Bill Gates odpowiedział

Redakcja portalu wPolityce.pl ustaliła, że sąd Okręgowy w Warszawie wstępnie przechylił się na stronę prezesa PKN Orlen Daniela Obajtka, który walczy w tym sporze w sporze z Gazetą Wyborczą.

Przypomnijmy, że chodzi o artykuł którym „Gazeta Wyborcza” twierdziła że

Prezes Orlenu dostał od dewelopera milionową zniżkę na luksusowy apartament, który kupił w Warszawie. Później Orlen został sponsorem piłkarskiej akademii dewelopera.

Gazeta Wyborcza kontra Daniel Obajtek: pierwsza sądowa decyzja

Później okazało się, że de facto cena mieszkania była jednak rynkowa a deweloper nie jest właścicielem akademii piłkarskiej o której pisała gazeta Michnika. P tej aferze Daniel Obajtek stwierdził, że będzie dochodził swoich praw na drodze sądowej.

W związku z tym Sąd Okręgowy w Warszawie uznał, że artykuł „może zawierać nieprawdziwe informacje i bezpodstawne sugestie naruszające dobre imię” powoda i udzielił tak zwanego „zabezpieczenia roszczenia”.

Zobacz również: Ile zebrała WOŚP w tym roku? Padł rekord, suma powala

Teraz naczelny Wyborczej jest zobowiązana do zamieszczenia sprostowania

Niniejszy artykuł może zawierać nieprawdziwe informacje i bezpodstawne sugestie mogące naruszać dobra osobiste Daniela Obajtka. Jest on przedmiotem sporu w postępowaniu o ochronę dóbr osobistych, które toczy się przed Sądem Okręgowym w Warszawie i jest publikowane jako zabezpieczenie udzielone przez Sąd na czas trwania procesu.”

To jednak jeszcze nie koniec sądowej batalii, jednakże patrząc na początkowe rozpoznanie i decyzje sądu można stwierdzić, że obecnie to nie Gazeta Wyborcza, a Daniel Obajtek ma przewagę.

Gazeta Wyborcza usłyszała pierwsze wstępne informacje, sądowa decyzja odnośnie artykułu w którym prezes Obajtek miał dostać zniżkę zapadła
Gazeta Wyborcza usłyszała pierwsze wstępne informacje, sądowa decyzja odnośnie artykułu w którym prezes Obajtek miał dostać zniżkę zapadła

Polecamy również:

Piaseczny ostro o lewicy i LGBT. Tych słów mu nie darują

Muniek Staszczyk powiedział co sądzi o aborcji i wierze

Jacques Attali zaatakował Polaków: „Polscy urzędnicy pomagali Niemcom”

Podczas remontu znaleźli pudełka, gdy je otworzyli zamarli. Natychmiast wezwali policję

Kłamliwe oskarżenia w „New Yorker”. Jest reakcja Komitetu Żydów Amerykańskich

Aleksandra Wasilewska ujawnia kulisy pracy „Soku z Buraka”

,
Bartosz Palędzki

About Bartosz Palędzki

Polityka, ciekawostki i trochę ploteczki. Uważam, że nie ma na świecie człowieka którego polityka nie dotyczy. Każdego z nas dotyka dlatego lepiej wiedzieć co w trawie piszczy.
View all posts by Bartosz Palędzki →