Poważna pomyłka Ministerstwa! Liczba zakażonych jest inna niż podano

Udostępnij:
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Koronawirus w Polsce: Nastąpiła pomyłka Ministerstwa Zdrowia, okazuje się że liczba zakażonych koronawirusem jest inna niż podano – oficjalne dane.

ZOBACZ TEŻ: Tak postępuje się z chorymi na COVID-19 w Polsce. Wstrząsający materiał

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Ministerstwo Zdrowia często uaktualnia liczbę chorych i zakażonych koronawirusem. W jednym z dziennych raportów resortu zdrowia doszło jednak do poważnej pomyłki, bowiem podano liczbę która nie miała nic wspólnego ze stanem faktycznym. Ministerstwo Zdrowia szybko przyznało się do błędu i wprowadziło korektę.

Zobacz również: Nie żyje legenda polskiego sportu! Odszedł za wcześnie

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Błąd znalazł się w jednym z ostatnich raportów publikowanych na Twitterze

Jako, że po raz pierwszy nasz rząd musi mierzyć się z pandemią zrozumiałym jest, że do pomyłek może dochodzić. Obecnie jak nigdy wcześniej resort zdrowia musi pracować na podwyższonych obrotach.

Pomyłka Ministerstwa Zdrowia

Pomyłka, o której mowa dotyczyła wieczornego raportu. Szybko tę pomyłkę zauważono, a błąd skorygowano. Ministerstwo Zdrowia przyznało się do błędu

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

– Z rejestru woj. warmińsko-mazurskiego usuwamy dwóch zakażonych, którzy są wykazywani przez WSSE Warszawa. Liczba zakażonych koronawirusem: 14 647/723 (wszystkie pozytywne przypadki/w tym osoby zmarłe)

– czytamy w komunikacie zamieszczonym na Twitterze Ministerstwa Zdrowia.

Liczba nowych zakażeń koronawirusem wynosi 218. Treść aktualizacji brzmi:

– Z przykrością informujemy o śmierci 7 osób zakażonych koronawirusem (wiek-płeć, miejsce zgonu): 75-M Radomsko, 79-K Łańcut, 74-K, 66-M, 90-K, 74-M Poznań, 86-K Gdańsk. Wszystkie osoby miały choroby współistniejące

– poinformowało Ministerstwo Zdrowia.

Źródło: Twitter

Koronawirus w Polsce: Nastąpiła pomyłka Ministerstwa Zdrowia, okazuje się że liczba zakażonych koronawirusem jest inna niż podano - oficjalne dane
Koronawirus w Polsce: Nastąpiła pomyłka Ministerstwa Zdrowia, okazuje się że liczba zakażonych koronawirusem jest inna niż podano – oficjalne dane

Polecamy także:

Szokujące doniesienia o Kim Dzong Unie! Same kłamstwa?

Duża ilość zachorowań, koleje zgony. Resort podał nowe dane

Fronczewski w ciężkiej sytuacji. Po operacji wyszły komplikacje

window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({article:"auto"}),function(o,a,t,e){document.getElementById(e)||(o.async=1,o.src="//cdn.taboola.com/libtrc/magdad-wlocie/loader.js",o.id=e,a.parentNode.insertBefore(o,a))}(document.createElement("script"),document.getElementsByTagName("script")[0],0,"tb_loader_script"),window.performance&&"function"==typeof window.performance.mark&&window.performance.mark("tbl_ic"),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({mode:"alternating-thumbnails-a",container:"taboola-below-article-thumbnails",placement:"Below Article Thumbnails",target_type:"mix"}),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({flush:!0}),console.log("wykonało się");

About Redakcja wLocie.pl

Cały zespół redakcyjny wLocie.pl pracuje na to aby dostarczyć państwu najnowsze i jednocześnie najciekawsze wiadomości z Polski i ze świata
View all posts by Redakcja wLocie.pl →