Zwrot kosztów zawartej umowy marzy się prawie każdemu konsumentowi. W tym przypadku jest to jednak możliwe i bez zbędnego trudu możemy uzyskać to co się nam należy.
Chodzi dokładnie o postępowanie w sprawie sprzecznej z prawem działalności firmy Multimedia Polska, która trwała od końca 2016 roku. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, orzekł winę dostawcy internetu, telewizji i telefonii, który teraz musi zwrócić wszelkie koszty osobą, z którymi zawarł umowę.
Urząd zwrócił przede wszystkim uwagę na to, w jaki sposób zostały zawierane umowy. Niepodważalnymi dowodami w tej sprawie okazały się nagrania konsultantów firmy z klientami.
Okazało się, że pracownicy firmy podawali sprzeczne z prawem informacje na temat zawierania umowy. Pracownicy firmy mówili, iż abonentom przysługuje możliwość zerwania umowy do 10 dni po jej zawarciu, podczas gdy w prawie widnieje liczba 14 dni.