Wojewódzki podzielił się tym w internecie. Ludzie zrównali go z ziemią!

Udostępnij:

Prowadzący „Kuba Wojewódzki show” ma wszystko, o czym marzy większość z nas. Ma pieniądze, sławę, a nawet szacunek tej części społeczeństwa, która uważa go za autorytet. Jego nazwisko to marka, która gwarantuje dobrą sprzedaż wszystkiego – dezodoranty, abonamenty telefonii komórkowej, hot dogi na stacji benzynowej… Nic więc dziwnego, że na wciąż się wznoszącej fali popularności, Kuba postanowił zainwestować w biznes, który często kusi sławnych i bogatych – w gastronomię. Restauracja, w którą zainwestował Wojewódzki nazywa się „Niewinni czarodzieje 2.0”. Król TVN wrzucił na swój Instagram swoje zdjęcie we wnętrzach lokalu, ale jak na wytrawnego prowokatora przystało, zrobił to w sposób, który nie pozostawił fanów obojętnymi.

Restauracja, którą latem tego roku otworzył Wojewódzki, wzięła swoją nazwę od filmu Andrzeja Wajdy „Niewinni czarodzieje”. Przedstawia on losy ludzi, których pasją stanowią dobre restauracje, zabawa i brak zobowiązań. Trudno się dziwić, że Król TVN wybrał właśnie taką nazwę dla swojego lokalu, bowiem brzmi ona zupełnie jak życiowe credo gwiazdora.

Czytaj też: Nowy skandal w „TzG”! Widzowie skoczyli sobie do gardeł

By podsycać zainteresowanie, prowadzący „Kuba Wojewódzki show”, wrzuca co jakiś czas na swój Instagram zdjęcie związane z lokalem. Nie inaczej było i tym razem. Kuba zamieścił na swoim profilu fotografię siebie we wnętrzu restauracji z opisem „śniadanie jadam u siebie, na tle siebie, czytając siebie w tygodniku Polityka”. Wyznanie to spotkało się z mieszana reakcją fanów. Część, jak zawsze bezkrytycznie, zaakceptowała kolejną prowokację swego idola, ale znaleźli się i tacy, którzy wytknęli Wojewódzkiemu narcyzm i zadufanie.

Wojewódzki ma ego wielkie jak jego restauracja

Nowy biznes gwiazdora "Kuba Wojewódzki show" to restauracja "Niewinni Czarodzieje", którą promuje na portalu Instagram. Czy jednak Król TVN nie przesadza?
fot.: Kuba Wojewódzki, screen/Instagram

I jest w tym trochę racji, bo choć „reklama jest dźwignią handlu”, to recenzje restauracja, którą firmuje Wojewódzki zbiera przeciętne, a jego felietony w Polityce również nie sprawiają, że czytelnikom spadają kapcie.

Czytaj też: Wojna w „Big Brother”! To koniec. Tragedia wisi w powietrzu

Czyżbyśmy zatem byli świadkami, jak fani mówią wreszcie „sprawdzam” Kubie Wojewódzkiemu i zaczynają realistycznie patrzeć na jego przechwałki? Czy to moment, w którym jego wartość dla reklamodawców zacznie spadać?

źródło: Instagram

Tagi: Kuba Wojewódzki, restauracja Niewinni Czarodzieje, TVN, Instagram

POLECAMY:

Awantura w „The Voice of Poland”! Ostre słowa
Sensacja w „Twoja twarz brzmi znajomo”! Internet w szoku!
Nie uwierzysz co zrobiła Rozenek! Sieć oszalała
Panowie lepiej usiądźcie. Marta Manowska w bikini!
Mandaryna dobija Wiśniewskiego. Powiedziała co myśli

, , , ,