Skandal! Klientka wystawiła negatywną ocenę jednemu z hoteli. Odpowiedź personelu PORAŻA!

Udostępnij:
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Kobieta wyjechała na sylwestra do Zakopanego. Ona i jej mąż zapłacili za zabawę hotelowi Willa „Karpatia”, ale nie wszystko poszło tak, jak oczekiwała. Po imprezie wystawiła placówce negatywną opinię, a w odpowiedzi dowiedziała się m.in., że jest alkoholiczką.

„Okazało się, że sylwester organizowany przez ośrodek mijał się z tym, co było podane w opisie, przede wszystkim ze względu na to, że nie było prawie jedzenia. Z oczywistych względów ciotka zdenerwowała się, bo w końcu zapłaciła za zabawę niemałe pieniądze. Z tego powodu postanowiła ocenić imprezę na 1. No i zaczęła się cała inba” – pisze na Wykopie córka przyjaciół kobiety. I dołącza screeny komentarzy osoby lub osób, które obsługują fanpage Willi „Karpatii”.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

„Nie rozumiemy, czemu w takim razie przedłużała Pani pobyt, skoro tyle było zaniedbań” – zaczął administrator strony. Potem wyliczał już przewinienia klientki – najpierw stwierdził, że narzekała na cenę (negocjowała ją „jak ostatni żebrak”), by potem napisać: „zamieniła Pani pokój w melinę, gdzie odbywały się libacje alkoholowe”. A to był tylko początek.

Kiedy klientka zaczęła się bronić, prowadzący hotelowy fanpage przekonywał, że atak to zemsta za wyproszenie z zabawy. Wstawił też fotografie, których kobieta była rzekomą bohaterką, w tym te z prywatnego profilu, pokazujące ją z piwem. Jak tłumaczy na Wykopie bliska jej osoba, to kłamstwo – jej ciocia ma unikać alkoholu z powodu nadciśnienia. Podkreśla, że jej wpis to „słowo przeciwko słowu”, ale ostrzega przed hotelem innych.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

„Możecie się narazić na obelgi pod waszym kierunkiem” – kwituje.

 

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({article:"auto"}),function(o,a,t,e){document.getElementById(e)||(o.async=1,o.src="//cdn.taboola.com/libtrc/magdad-wlocie/loader.js",o.id=e,a.parentNode.insertBefore(o,a))}(document.createElement("script"),document.getElementsByTagName("script")[0],0,"tb_loader_script"),window.performance&&"function"==typeof window.performance.mark&&window.performance.mark("tbl_ic"),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({mode:"alternating-thumbnails-a",container:"taboola-below-article-thumbnails",placement:"Below Article Thumbnails",target_type:"mix"}),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({flush:!0}),console.log("wykonało się");

About Redakcja wLocie.pl

Cały zespół redakcyjny wLocie.pl pracuje na to aby dostarczyć państwu najnowsze i jednocześnie najciekawsze wiadomości z Polski i ze świata
View all posts by Redakcja wLocie.pl →