We właściwych rękach, Instagram to potężne narzędzie. W rękach gwiazdy, takiej jak Julia Wieniawa znana z serialu TVP „Rodzinka pl”, jest to narzędzie służące głównie do zarabiania pieniędzy. Plotka głosi bowiem, że za jeden post reklamujący kosmetyki, gwiazda nowego serialu telewizji Polsat „Zawsze warto” potrafi zainkasować 30 tysięcy złotych! Ale wydaje się, że nawet takie „Instagramowe zwierzę” jak ona, może czasem przedobrzyć. Czy aktorka doszła właśnie do kresu swojej reklamowej wiarygodności?
Uznaną markę buduje się latami. Wiedzą o tym firmy i wiedzą o tym celebryci. Aktorzy, osobowości telewizyjne, modelki itd. ostrożnie dobierają partnerów, których produkty lub usługi będą reklamować. Wszystko po to, aby nie „rozmienić się na drobne” i chronić swoją reputację, a co za tym idzie, rynkową wartość. Julia Wieniawa z serialu „Rodzinka pl” zdaje się zapominać o tej złotej zasadzie. Zdjęcia, które wrzuca na portal Instagram, to często reklamy różnego rodzaju kosmetyków. Również ostatni post gwiazdy „Zawsze warto” to nic innego, jak reklama.
Czytaj też: Anna Mucha ujawniła prawdę – tak wyglądały jej związki
Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie podpis, jakim aktorka zatrudniona w telewizjach Polsat i TVP opatrzyła feralne zdjęcie. Napisała ona, że kosmetyki te testuje ona „od dłuższego czasu” i że nie były one testowane na zwierzętach. Niedoświadczona Julia musi być w szoku, bo burza, jaka przetoczyła się przez Instagram w związku z tym oświadczeniem była ogromna!
Wieniawa z Rodzinka pl przesadziła!
Czujne internautki wytknęły Wieniawie, znanej też jako Paula z serialu „Rodzinka pl”, że nie jest to pierwsza seria kosmetyków, jaką „testuje od dłuższego czasu”, i że zaczyna bardziej przypominać chodzący bilbord niż gwiazdę „Zawsze warto”. Również teza, że promowane kosmetyki nie były testowane na zwierzętach przyjęta została z pewną dozą sceptycyzmu.
Czytaj też: Gessler nie wytrzymała i rozpłakała się na wizji. Wszyscy to zobaczyli
Internauci nie są naiwni i czują fałsz na kilometr, ale czy Julia Wieniawa ma na tyle poukładane w głowie, by wycofać się nieco z nachalnego promowania czego popadnie i zacząć bardziej dbać o własną markę? Jeśli tego nie zrobi, grozi jej, że za jakiś czas jedyną firmą kosmetyczną, dla której aktorka będzie jeszcze miała jakąś marketingową wartość będzie firma produkująca szare mydło…
żródło: Instagram
Polecamy: