Nagrali zachowanie kasjerki w Lidlu. Nie do wiary (wideo)

TikTok stał się areną dla gorącej dyskusji na temat długich kolejek w sklepach, po opublikowaniu nagrania przedstawiającego ekspresowe kasowanie produktów przez jedną z pracownic Lidla. Film, który zdobył ponad 26 milionów odtworzeń, wywołał mieszane reakcje wśród internautów, podnosząc kwestię tempa obsługi kasowej a długich kolejek w sklepach.

Cała prawda o pieczywie z Biedronki i Lidla wyszła na jaw. Wielu nie ma o tym pojęcia

Długi czas oczekiwania w kolejkach to jedna z najbardziej irytujących części zakupów dla wielu osób. Często klientom trudno powstrzymać frustrację, a kasjerzy stają się niezasłużenie obiektem złości. W przypadku opisywanego filmu z Lidla, kasjerka prezentowała niebywałe tempo skanowania produktów, co wywołało mieszane uczucia wśród widzów.

W debacie, która rozgorzała po publikacji nagrania, niektórzy bronili kasjerki, uznając jej szybkość za imponującą. Byli też i tacy, którzy wyrazili oburzenie, zauważając, że takie tempo obsługi stawia klientów w stresującej sytuacji, zwłaszcza gdy nie są w stanie nadążyć z pakowaniem zakupów.

Kasjerka w Lidlu podzieliła internautów

Nagranie stało się pretekstem do szerszej dyskusji na temat jakości zakupów, doświadczeń w sklepach i presji wynikającej z długich kolejek. Niektórzy internauci podkreślali, że szybkie skanowanie produktów nie zawsze przekłada się na pozytywne doświadczenia zakupowe, a wręcz przeciwnie, może wywołać dodatkowy stres u klientów.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Kwestia tempa obsługi w kasie staje się zatem elementem refleksji nad jakością zakupów i doświadczeniem klienta, z którą wiele osób zdaje się mieć różne zdania.

@lidl_girls

#lidl #lidllohntsich #lidlmitarbeiter #viralvideo #kundenservice #lidlt #kunde #lidlpolska #lidl_france #lidldeutschland @Lidl Deutschland

♬ Originalton – Lidl

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

„Może kasować jak błyskawica, ja i tak zapłacę dopiero, jak wszystko zapakuję”, „Zawsze zadaję sobie pytanie, o co w tym chodzi. Jako klient czuję się przytłoczony i wychodzę ze sklepu w złym humorze” – pisali.

Pomimo licznych wyrazów frustracji i niezadowolenia, w dyskusji pojawiły się również głosy wyjątkowo wyrozumiałe wobec postawy kasjerki. Niektóre osoby podkreślały nawet, że pracownicy sklepów są oceniani pod względem tempa, w jakim skanują produkty.

“Szanowni klienci, kasa nie jest od pakowania towaru. W większości krajów zakupy pakuje się bezpośrednio do wózka”, “Mało kto wie że kasjer jest rozliczany z czasu w którym kasuje produkty” – podkreślono.

Nie zabrakło również klientów całkowicie popierających takie praktyki, którzy wyjątkowo cenią swój czas i ewidentnie nie lubią spędzać go w sklepach.

– „I to jest tempo, a nie czekanie w kolejce. Szkoda tylko, że dyskonty nie płacą należycie za dobrą robotę”, „A będąc w długiej kolejce, wszyscy chcą, aby było szybciej. A jak jest za szybko, przy pakowaniu wszyscy krzywo patrzą” – to tylko niektóre z komentarzy.

Źródło: TikTok

Czytaj także: