Lidl oraz Biedronka to jedne z największych sieci supermarketów w naszym kraju. Codziennie w ich punktach zakupy wykonują miliony Polaków. Niestety w parze z popularnością idą także skandale.
Koszule, które w swej ofercie umieścił Lidl, mocno przywołują negatywne skojarzenia z czasów II wojny i odbywającej się wówczas w obozach koncentracyjnych zagłady. Górna część garderoby jest do złudzenia podobna do tak zwanych „pasiaków”, które nosili więźniowie w niemieckich obozach śmierci.
Choć koszule miały stać się nowym hitem i krzykiem w modzie, to na obecną chwilę można je określić mega kompromitacją popularnej sieci supermarketów.
Temat bardzo szybko stał się popularny wśród polskich internautów, którzy w mocnych słowach zaczęli komentować najnowszy pomysł znanej sieciówki.
Zdecydowana większość komentujących nie ma żadnych wątpliwości, że nie mogło tu dojść do pomyłki i jest to celowe działanie mające na celu podburzenie i tak mocno nadszarpniętych nastrojów Polaków