Joanna Kulig to przede wszystkim aktorka znana z serialu „O mnie się nie martw” (TVP) oraz filmu „Zimna wojna”. Nie ulega wątpliwości, że Joanna Kulig ma bardzo pokaźnych rozmiarów biust, który może robić wrażenie. Niestety niedawno stał się on obiektem skandalu. Wiadomo nie od dziś, że Pani Joanna jest słynna w Polsce, lecz również i zagranicą. To zasługa przede wszystkim filmu „Zimna wojna”, który zdobył olbrzymią popularność na całym świecie. W takiej sytuacji aktorka otrzymała propozycję reklamowania produktów polskiej marki. Jest nią firma odzieżowa „Reserved”. Skandal wybuchł po słowach dyrektor marketingu popularnej marki, która stwierdziła, że reklama nawiązuje do: „starych dobrych czasów, kiedy kobieta była kobietą”.
TO JEST NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE:
- Pilne: MSZ wzywa szefa KE w Polsce. Miarka się przebrała
- Ogromny cios! Jest decyzja ws Królikowskiego. Fani we łzach
- Kończy się czas! Gwiazda „The Voice” umiera. Błaga o pomoc
Joanna Kulig w 2018 roku była na językach Polski i całego świata. Powodem tej sytuacji był przede wszystkim film „Zimna wojna” oraz częściowo również sukces serialu TVP pt. „O mnie się nie martw”, gdzie Kulig zagrała główną rolę. Taka sytuacja doprowadziła ją do wielu propozycji marketingowych. Jedną z nich postanowiła zrealizować. Chodzi tu dokładniej o propozycję złożoną przez polską firmę odzieżową „Reserved”. Niestety w jej wyniku doszło do skandalu. Wszystko przez słowa dyrektor marketingu popularnej marki, która skupiła się na kształtach aktorki.
Czytaj też: Bogusław Linda pokazał córkę! Oto kim jest piękna Aleksandra Linda
Joanna Kulig w kampanii „Reserved”: Biust i talia wywołały skandal?
„Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię”
– powiedziała o kampanii Dyrektor marketingu firmy Reserved.
Zobacz również: Strzelanina w Niemczech. Sześć osób nie żyje
Po tym skandalu Monika Kapłan postanowiła sprostować swoje słowa.
„Komentarz o powrocie do „kobiecości” był ściśle związany z pierwszym rozdziałem naszej kampanii. Miał podkreślać fakt, iż staramy się, by nasze kolekcje sprawdzały się nie tylko w szafach klientek o bardzo szczupłej sylwetce, promowanej od dawna przez świat mody. Miał być wyrazem wielkiej AKCEPTACJI dla wszystkich pań, które do tej pory nasza branża pomijała w swojej identyfikacji. Moja wypowiedź okazała się jednak zbyt skrótowa przez co została odebrana w sposób skrajnie różny od wartości, które reprezentujemy. Chciałabym przeprosić wszystkie osoby, które poczuły się dotknięte tym komentarzem i zapewnić Was, że kwintesencją naszego podejścia jest kobieca różnorodność”
– tłumaczy się Kapłan.
Polecamy także:
Seweryn Nowak wyznał prawdę. Dlatego poszedł do „Rolnika”
Andrzej Duda ostro zareagował na wydarzenia w Izraelu
Nowy sezon „Ranczo” wraca? Tej gwiazdy już nie zobaczysz
Szokujące wieści! Jessica z „Rolnik Szuka Żony” podjęła życiową decyzję
Skandal w Izraelu! Macronowi puściły nerwy
/ O mnie się nie martw, TVP