PILNE! Masz konto w tych bankach? Uważaj! Jeden po drugim systemy padają

Udostępnij:
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Na portalach społecznościowych kilku banków pojawiły się komunikaty o awariach i pracach serwisowych. Chodzi o dostęp do kont głównie przez platformy internetowe.

Z dokonaniem przelewów, sprawdzenia salda czy wykonaniem innych operacji bankowych mogą mieć problemy klienci drugiego największego banku w Polsce, a więc w Pekao. Do awarii lub przerw technicznych przyznały się też ING Bank Śląski, Alior Bank, Millennium i BGŻ BNP Paribas.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Na Facebooku Pekao poinformowało, że „logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej”.

Z kolei na stronie internetowej ING Banku Śląskiego pojawił się komunikat: „Między godziną 12:00 a 13:00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. W tej chwili nasze systemy działają. Chwilowo nie ma dostępu do historii transakcji oraz analizy wydatków. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu”.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Do chwilowych utrudnień w dostępie do bankowości internetowej przyznaje się Alior Bank. Zastrzega jednak, że transakcje wykonywane kartami płatniczymi odbywała się w niezakłócony sposób.REKLAMA

Problemy z bankowością mobilną pojawiły się z kolei w Banku Millennium.

Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Czasowe ograniczenia pojawiły się również na platformach [email protected], Biznes [email protected] i GOmobile, które umożliwiają dostęp do kont w BGŻ BNP Paribas.

„Informujemy, że z system bankowości internetowej [email protected] jest chwilowo niedostępny. Pracujemy nad przywróceniem działania systemu. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy” – informuje bank.

window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({article:"auto"}),function(o,a,t,e){document.getElementById(e)||(o.async=1,o.src="//cdn.taboola.com/libtrc/magdad-wlocie/loader.js",o.id=e,a.parentNode.insertBefore(o,a))}(document.createElement("script"),document.getElementsByTagName("script")[0],0,"tb_loader_script"),window.performance&&"function"==typeof window.performance.mark&&window.performance.mark("tbl_ic"),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({mode:"alternating-thumbnails-a",container:"taboola-below-article-thumbnails",placement:"Below Article Thumbnails",target_type:"mix"}),window._taboola=window._taboola||[],_taboola.push({flush:!0}),console.log("wykonało się");

About Redakcja wLocie.pl

Cały zespół redakcyjny wLocie.pl pracuje na to aby dostarczyć państwu najnowsze i jednocześnie najciekawsze wiadomości z Polski i ze świata
View all posts by Redakcja wLocie.pl →

Comments are closed.